13 Temmuz 2011 Çarşamba

BLOG ETKİSİ

bu günlerde bi blog sevdası tutturdum gidiyorum
blogların bu kadar eğlenceli olabileceğini hiiç düşünmemiştim ilk kimbapsushi le karşılaştım sonra secret derken doğal olarak gerisi geldi zaten
doğal anlatımlar paylaşımlar ve ortak ilgi alanları süper bi şeymiş bu blog daha önce nasıl farketmemişim anlamadım
blogları okuken o kadar eğleniyorumki anlatamam bide yeni şeyler keşfediyorum bazı şeylere çok gülüp bazılarına şaşırıyorum hee bu öylemiymiş derken bu da neymiş cık cık durumuna geçiveriyorum
bazen bu dedikleride neyin nesiymiş deyip araştırma moduna giriyorum ve zaman su gibi akıp geçiyor bi bakıyorum saat kaç olmuş hiiç haberim yok
baktım çok eğleniyorum bende blog açmaya karar verdim ve açtım ama ilk ne yazsam bilemediğim vede kim okurki diye düşünme aşamalarından dolayı boş boş duruyodu garibim :)
bunu sevdim bloğunu okurken aklıma geldi dedim neden blog sevgimi anlatmakla başlamayayım
tabi asya sevdamıda...
neyse ilk olarak bloglardaki animelerle başlıyım
benki animeleri küçük gören biriydim bir zamanlar
bence çocuklara göre bi şeydi onlar çizgi filmdi resmen onlarımı izliycektim benim mis gibi dizilerim filmlerim dururken animelere vakitmi ayracaktım yani
derken 'death note' filmini izledim fena değildi ama herkes animesinin daha güzel olduğunu söyleyip beğenmiyorlardı merak ettim ve animesini izledim beğendim ve herkese hak verdim ama düşüncem yinede değişmemişti başkada anime izlemedim
ve izledikten iki sene kadar sonra blog okumaya başladım baktım herkeste bi anime merakdır gidiyordu tanıtımlarda yorumlarda çok güzeldi merak ettim ve bi güz atıyım nasıl bi şeymiş bu animeler dedim sonrası malumunuz artık bende bi anime sever oldum çıktım üstelik anime izlediğimi görüpte benle dalga geçtikleri halde animeleri savunuyorum resmen 'bunlar çocuklar için değil valla' diye :) üstelik geçen günde dayımın 4 yaşındaki oğlu resmen benle dalga geçti karşıma geçip aa çizgi film izliyo diye kahkahalarla güldü bacak kadar şey düşünün artk benim düştüğüm durumu ama hala, şimdi bile anime izliyorum :)
o bi şey değilde kore dizi, film sevdam yüzünden bıkmışlardı şimdi bide bu çıktı işinmi yok bunları izliyorsun düzgün bi şeyler izle bari vede gece gündüz bilgisayar başındasın yeter artık lafını bu aralar dahada sık duyar oldum
anlıyacağınız durum azıcık vahim olmaya başladı :)
kore dizilerine başlamamda sağolsun trt sayesinde oldu kore dizilerinin saatlerini takip edenleri duyunca gülmüştüm bi tuhafıma gitmiştiki sormayın ne anlıyorlardıki öyle dizilerden diyordum ki bi gün kuzenim goong izlerken bi bakıyım dedim son bölümleriydi fena değilmiş dedim ve nette hepsini izledim sonra saraydaki mücevher başladı hemen nette onuda izledim sonrasını hatırlamıyorum kayboldum :D
bir gün oturup izlediğim bütün kore dizilerini listeleyip eklemek istiyorum
ben türk dizilerinide pek izlemem çok uzattıkları ve genelde saçmaladıklarını düşünürüm ve full yabancı dizi izlerdim eskiden şimdiyse izlediğim yabancı dizilerde sayılı kore dizilerinden vakit ayıramaz oldum üstelik bide kore filmleride izliyorum
şimdilerde blog okuyup dizi ve anime izliyorum fırsat bulursam bide film tatilede gidemedim o yüzden neredeyse bütün vaktimi bunlarla geçiriyorum üstelik bilgisayar benim değil ve bazen dolu oluyo başına oturamıyorum o kadar alıştımki bi şeyler izlemediğim boş zamanlarımda canım sıkılıyor önceden yaptığım şeyleri yapasım gelmiyor anlıyacağınız baya bi bağımlı oldum çıktım kurtulamıyorum


yazdıklarımı bi okudumda bilgisayar başından kalkmayan ot gibi yaşayan tam bi asosyal olduğumu anlatmışım ya :))
ilk izlenimler önemlidir yanlış anlaşılmasın!!! bende arada bi gezerim tozarım bizim kızlarla takılırım işime gücüme bakarım yer içer uyurum ot gibi yaşamıyorum yani sadece bunlardan geri kalan zamanlarım tamda yukarda anlattığım gibi geçiyor o kadarcık olur dimi ::))
çok uzatmışım ama ilk yazma heyecanıma verin şimdilik burda bırakıyım sizlere zahmet olmazsa artık bi hatam kusurum olursa bana deyiverinde bende düzeltmeye çalışıyım malum yeniyim daha blog yazmaktan bihaberim sabredip taa buralara kadar okuduysanız ilginize teşekkür ederim ...
kamsamnida -kumavo-ve arigatoo..:)

8 yorum:

  1. Bloğun hayırlı, uğurlu olsun gizemmm^_^

    Yazını okuyunca bloğumu açtığım zamanlara gidiverdim. Hatırlıyorum da ben ilk yazomı yazdığımda en az on kez tekrar okumuştum. Nerde yalnış yapmışım, nereyi düzeltsem, yok burası olmadı, cık bu güzel değil... Ama bir-iki yazı derken alışıyosun şimdilerde yalnış yapmaktan korkmadan içimden nasıl yazmak geliyosa öyle yazıyorum. Zaten blog dünyasından keyif alıyosan gerisini boşver;)
    Bundan sonra takip etttiklerim listesine alındın bile. Yeni ayzılarını bekliyorum, kolay gelsinnn;))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim bloğuma hoşgeldin :)

    bloğa yazmadan önce ilk yazımı ne yazsam nasıl yazsam şimdi yaz boz saatler sürer kesin diye düşünüyordum ama garip bir şekilde umduğum gibi olmadı sanırım okuduğum bloglardaki rahatlık banada bulaştı bi anda esti aklımdan geçenleri bi çırpıda yazıverdim sonra bi okudum tamamlayıp ekledim valla bende hayret ettim nasıl yazdım anlamadım
    elimden geldiğince içimden geçenleri sevdiğim şeyleri paylaşmak istiyorum
    bu arada ilk yorum yazan sen oldun kamsamnidaa

    YanıtlaSil
  3. oo hayırlı olsun aramıza hoşgeldin canımm :)
    yazını okurken heyecanını taa ben hissettim..banada ilk yazımı hatırlattı..
    Keyifli iştir blog yazmak,ilk başta düşünürsün yada çevrendekileri düşünmeni ister ;kim okuyacak bunları?
    bende böyle düşünmüştüm ilk zamanlar bana gülüyorlardı bide :D ama ben dinlemedim kimseyi yazdım yazdım şimdi okunduğumu gösteren kaç tane yorumum var :)
    o yüzden istediğin gibi yaz okuyan elbet bulunur :)

    YanıtlaSil
  4. sende hoşgeldin çok teşekkürler
    bloglarla tanışmam ve sevmeye başlamam kimbapsushi ve senin bloglarınız sayesinde oldu
    bende herkes gibi yazılarını keyifle okudum sendeki yorumların da darısı başıma artık :)

    YanıtlaSil
  5. Blog dünyasına hoşgeldin o zaman:)
    Bende yeni sayılırım buralarda. Beni de takip listene almışsın çok şaşırdım ve çok mutlu oldum.
    Hemen bir teşekküre ve hayırlı olsuna gelmek istedim bu yüzden. :)
    Kolaylıklar dilerim. Ama bu izleme sevdası ile zorluk olmaz pek eminim.:))

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldim ve çook hoşbuldum valla kopamıyorum :D
    sende hoşgeldin uğradığın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Blogun hayırlı olsun. Bir koresever blogger daha. Çoğaldıkça güzelleşiyor:))

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler daha pek bir şey yazmadım ama diğer güzelliklerden nasibimi alıyorum :D
    bakınız sevdiğim bloglar kategorime :D

    YanıtlaSil