12 Eylül 2011 Pazartesi

ŞİMDİ SAAT KAÇ OLDU Kİ ??!!!...

ramazan telaşesi, bayram öncesi hazırlık faslı, bayram telaşesi, bayram sonrası toparlanma derken blogları okumaya fırsat bulamamıştım tam beş buçuk-altı saat kadar önce bir bakıyım neleri kaçırdım bir göz atıyım dedim şaka değil tam beş buçuk- altı saattir blog okuyorum 
hangi ara yazdınız bu kadar çok şeyi be mübarekler oku oku bitiremedim artık pes etmek üzereydim ki baktım son kaldığım yere kadar gelmişim sonunda dedim nihayet bitti 
ne zorum varsa hepsini okumadan bırakamadım kitap okurken de yapıyorum bunu sabahın beşinde yatmadan bir kaç sayfa okuyayım diye elime bir kitap alıyorum kitabı bitirmeden bırakmıyorum değil bırakamıyorum sonra bakıyorum saatten haberim yok
kitap okumaya başladığımdan beri hep böyleydim şimdi de aynı şeyi blog okurken yapıyorum
bilgisayar başına oturduğumda dizi açmıştım ama yan sekmede garip garip duruyor bu saatten sonrada izleyemem artık  


bu sene ramazan ayı ne çabuk geçti ne ara bitti anlayamadım siz anladınız mı ne ara geçti o bir ay ?!...


ramazan öncesi ramazan boyunca listemdeki bir kaç diziyi siler süpürür bitiririm diye düşünmüştüm ama hali hazırda devam edenleri bile bir fırsat bulupta doğru dürüst izleyemedim ben mi çok doluydum yoksa günler mi kısaydı bilemedim


sahur hazırlıkları, iftar davetleri, ayrıca davete icabet etmeler ,bayram öncesi baklava, börek, dolma yapmalar bayram sonrası kızlarla akşam oturmaları,  partivari gece toplantıları, yok pizza partisi, yok kumpir partisi, ıvır  zıvırlar falan derken güle eğlene çaktırmadan kiloda aldık 
bu günde akşam bol domates soslu makarna yapacağım deyip kızları çağırdım önceden sözüm vardı 
kızlarla gece toplanmalarına devam etme kararı aldık en az haftada bir kere toplanmayı düşünüyoruz hepsi iyi güzel eğleniyoruz, yiyoruz, içiyoruz ama kiloları nasıl vereceğiz ben onu düşünmeye başladım
acilen kendime dur demem lazım ama nasıl ???...
OFF  OOOFFFF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder