2 Ağustos 2011 Salı

hazine buldum :)

üç gündür yatıp kalkıp blog okuyorum bide bloglarda gördüğüm iki filmi araya sıkıştırıp  izledim bir sürüsünüde listeme ekledim iki üç blog daha keşfettim yeni diziye başlamayı düşünüyordum ama bloglarda kayboldum resmen dizi  mizi hak getire
normalde çok geç yatan biriyimdir(sabaha karşı beşte falan ) ama iki gündür iyice abarttım blog okurken öyle bi dalyorumki saatten haberim olmuyor o derece yani  
üç gündür sabahın yediside yatıyorum valla benim durumum vahim olmaya başladı ne yapsam bilemedim :D
bide la fea' nın  eski bloğunu buldum şimdi onu altüst etmekle meşgulüm:) ordan diplexer bloğunu buldum yarısını okudum kalanını sonra okuycam ama uzun yazılırda bu kadarmı güzel yazılır alkışlanası bi blog valla 
kimbapsushi, secret, winphou, nefertiti ve daha bir sürüsü  hepsi çok güzeller ve çok eğlenceliler yıllarca kitaplarla yatıp kalkan kitap okumayana ucube gözüyle bakan ben için blog dünyası hazine sandığı gibi şu anda hazine bulmuş bi korsan gibiyim bütün blogların altını üstüne getirmek istiyorum

1 yorum:

  1. Tarihiyerlerimiz, türkiyenin tarihi yerleri, türkiyenin tarihi eserleri, türkiyenin turistik yerleri , başlıca tarihi yerlerimiz www.tarihiyerlerimiz.blogspot.com

    YanıtlaSil