1 Ağustos 2011 Pazartesi

İNTİKAMIM ACI OLACAK

bu günü unutursam diye hatırlatma amacıyla bu yazıyı yazmaya karar verdim 
ama zannetmeyinki bu gün özel yada güzel bi gün hayır hiç bi şeyi olmayan sıradan bigün 
ama bu gece kuzenim beni öyle bi korkuttuki bu yaşıma kadar öyle korktuğumu hatırlamıyorum sadece bir anlık bi şakaydı ama elim ayağım boşaldı resmen onbeş yirmi dakika kadar ellerim ayaklarım zangır zangır titredi hırsımdan ağladım kalbime indiriyodu hain
suyu bile üstüme döke döke içtim  sonradan pişman oldu yaptığına özür dilesede bu sefer unutmak yok
ama korktuktan sonraki onbeş yirmi dakikadaki halim görülmeye değerdi bence o zaman öyle gelmesede  şimdi düşününce komik geldi 
o an yüzüne bi şey şöylememek için olanca gücümle kapyı çarpıp çıktım su içmeye çalıştım yarısını  üstüme döktüm ağlamaya başladım kendi kendime ağzıma geleni saydım sakinleşmek için bilgisayar başına oturdum blog okuyorum ama ne okuyuş arada bi gülüyorum arada aklıma geliyo sinirleniyorum gerizekalı falan ne varsa sayıyorum kalkıp bi dolanıyorum geliyorum sonra tekrar aynı sahne :D   bi gören olsa deli derdi valla :D
bi kaç gün onunla konuşmamaya görsemde görmezlikten gelmeye karar vermiştim ama ben biraz sakinleştikten sonra özür dilemeye geldi hain 
görmemezlikten gelmeye çalıştım ama maaaalesef be-ce-re-me-dim 
huyum kurusun ne kadar kızgın olsamda, üzülsem, kırılsam yada bozulsamda belli edemiyorum konuşmaya başlayınca hemen yumuşayıveriyorum ve çabuk unutuyorum
amaa bunu unutmak istemiyorum yazıyı yazma sebebim unutmamak için not alıyorum 
unutursam hatırlatın bu günün intikamı kat be kat alınacaktır yaptığı yanına kar bırakılmayacaktır
 

1 yorum:

  1. o_O Neler oluyor burada?
    gizemmm çok geçmiş olsun, yeni okudum. :S
    Nasıl bir "şaka" yaptı kuzenin ki dakikalarca titretmiş.. :S
    Gerçekten çok merak ettiğim için soruyorum, ne yaptı?
    Bu arada geçmiş olsun, bir dahaki şakasını Nisan 1'e saklasın, sen bize lazımsın. >.<

    YanıtlaSil